Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 100 €

Τρόποι Αποστολής / Πληρωμής - Επιστροφές

Τρόποι πληρωμής

1. Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα,μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας. Στην συνέχεια παρακαλούμε να αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο info@spiticoconcept.gr

Ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίο μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:
ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA IBAN: GR31 0140 8300 8300 0200 2016 154


2. Κατάθεση από άλλη Τράπεζα
Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα,μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία το Ονοματεπώνυμο σας και τον Αριθμό Παραγγελίας. Στην συνέχεια παρακαλούμε να αποστείλετε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο info@spiticoconcept.gr

Ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίο μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα είναι:
ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA IBAN: GR31 0140 8300 8300 0200 2016 154

* Προσοχή ο πελάτης χρεώνεται την προμήθεια τραπέζης (προμήθεια “OUR”), σε περίπτωση τραπεζικού εμβάσματος από άλλη τράπεζα.
* Προσοχή αν ο πελάτης κάνει την πληρωμή του από άλλη τράπεζα. χρεώνεται προμήθεια 4.00 €

4.  Πιστωτική Κάρτα
Από τη στιγμή που έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία σας και εφόσον έχετε επιλέξει μέθοδο πληρωμής  μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, Discover ή  με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass η ιστοσελίδα μας σας παραπέμπει στη συμπλήρωση της ασφαλούς φόρμας. 


Για να διασφαλιστούν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω πιστωτικών καρτών, όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (SecureSocketsLayer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Μεταφορικά

Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 100€ είναι δωρεάν ενώ σε παραγγελίες κάτω των 100€ υπάρχει επιβάρυνση 3€.
Σε περιπτωση που η παραγγελια ξεπερναει τα 2 κιλα, ανεξαρτήτως του ποσού της παραγγελίας υπαρχει επιπλεον χρεωση η οποια καθοριζεται απο τη μεταφορικη

Επιστροφές
Προϋποθέσεις Επιστροφών/Αλλαγών


Η εταιρεία SPITICO CONCEPT STORE παρέχει την δυνατότητα να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε περιπτώσεις υπαναχώρησης  ο πελάτης πληρώνει το κόστος μεταφοράς για την επιστροφή του. Υπαναχώρηση σημαίνει ότι ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη.

Η επιστροφή/αλλαγή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας SPITICO CONCEPT STORE. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ., Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κοκ).

Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Ελλάδα το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη, και είναι απαραίτητη πρώτα η επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας μας.

Αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων γίνονται βάσει της τιμής αγοράς.

Όλες οι επιστροφές ανεξαρτήτως αιτίας επιστροφής περνάνε από τμήμα ποιοτικού ελέγχου της εταιρείας για περαιτέρω και σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο για αποδοχή ή απόρριψη της επιστροφής.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο οποίο δεν φέρει ευθύνη η εταιρεία κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.

Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν τα παρακάτω: προϊόντα που έχουν φορεθεί, προϊόντα με φθορές, λεκέδες, οσμές ή αλλοιώσεις.

    ΡΟΥΧΑ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ

Θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άρτια κατάσταση, όπως το παραλάβατε και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια/barcode) δηλαδή να βρίσκεται στην αρχική εργοστασιακή συσκευασία.

    ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ

Δεν γίνονται αλλαγές σε κοσμήματα.

    ΜΑΓΙΟ

Δεν γίνονται αλλαγές σε μαγιό για λόγους υγιεινής.

    ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΠΙΤΙΟΥ / ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ

Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να διατηρούν όλες τις ετικέτες. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται άθικτο (να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια, δηλαδή) και χωρίς καμία φθορά η ελάττωμα. Σε διαφορετική περίπτωση το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του προβλήματος.
Διαδικασία επιστροφής δέματος:

Η επιστροφή γίνεται με εταιρεία ταχυμεταφορών. Μπορείτε να επιλέξετε την εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας, οπότε θα πρέπει το δέμα να είναι σε χρέωση αποστολέα. Σε περίπτωση που υπάρξει χρέωση παραλήπτη, η εταιρεία μας θα προβεί σε άρνηση παραλαβής του δέματος.

Επιστροφή/Πίστωση Χρημάτων

Η επιστροφή χρημάτων για αγορές που έχουν γίνει με αντικαταβολή θα γίνεται μέσω τραπέζης.

Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί  εντός 14 εργάσιμων ημερών, στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε.

Το κόστος επιστροφής προϊόντων επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Οι επιστροφές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας ALPHA.

Εάν η επιστροφή πραγματοποιηθεί σε λογαριασμό της ίδια τράπεζας (ALPHA) τότε τα χρήματα πιστώνονται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Τα έξοδα επιστροφής εμβάσματος σε άλλη τράπεζα (μη  συνεργαζόμενη) επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.